HÄRLIG KVÄLL/NATT

gårdagen var galen ! julia sov här fre-lör! sov jääkligt länge ochchilla mest när vi vakna. Efter Julia åkt hem hjälpte jag mamma och pappa att fixa inför kvällen då släkten skulle komma och fira mig ! haaha mina kusiner kom en halvtimme för tidigt, så fick sitta och sminka mig med två barn i knät, om ni testat det vet ni att det inte är världens enklaste! hade iaf riktigt kul med släkten och allt jag fick blev jag riktigt nöjd med! :) åkte senare vidare till maxi feeest(för ungdomarna) med sis och marica :) riktigt kul! lammet kom även dit och när de andra gick till bahnhof fick jag och lammet gå runder lite och så :)  så klockan tre på natten sprang jag och lammet runder och leta taxi till oss och sis ! låg väll hemma i sängen vid 4, så idag är jag riktigt seg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0