godmorgon!

Gårdagen spenderades först på sjukhuset där jag fick cykla och ta på massa sladdar som jag skulle ha i ca ett dygn. Direkt när jag kom hem fixa jag mig för att sedan åka in till stan igen för att äta utee med matilda, det blev torstens där båda åt en kyckling i pasta med vittryffel sås, vilket är så jäääädrans gott! Gick och köpte lite godis innan vi åkte hem till matilda igen och kolla film och prata en massa med fler tjejer. Trodde jag inte kunde somna alls med dessa sladdarna på magen, men knappt efter 5min sov jag redan superskönt! Vakna nyss så ska väll gå upp och ha en lugn morgon innan jag ska ta av sladdarna, fixa mig och sedan åka till dk med massa härliga personer! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0