lycklig!

17 år imorgon och jag är glad och lycklig ! Känner att denna födelsedagen kommer bli så mkt bättre än förra ! Visst förra var bra , men mådde helt enkelt inte lika bra då som jag gör nu ! Mormor var sjuk och låg på sjukhuset och mitt förhållande jag hade då med mitt ex var ju inte världens bästa om man säger så.. även om inte min mormor lever idag så vet jag att hon har det bättre där hon är nu och finns fortfarande runt om kring oss <3 Även om saknaden är så enorm!

Detta året har jag lärt känna så många nya härliga människor som jag redan nu kan säga att jag älskar ! Att man kan komma några så nära som jag gjort på så kort tid är sjukt, de som jag menar känner sig säkert träffade, så behöver inte berätta det här vem dem är, men jag är så lycklig att ni har kommit in i mitt liv ! Ni har gjort så jag utvecklats till en bättre männsika enligt mig själv. Även att jag vågar prata med andra människor enklare och slutat skämmas massor som jag gjorde innan. hihihi NI gör mig till en bättre människa helt enkelt, jag älskar er alla som finns där! Såklart är det "gamla" vänner också som fortfarande gör mig till en bättre och självsäkrare människa varenda dag, bara genom att finnas dä och ge dem små fina komplimangerna, dem kan man inte få nog av. Hoppas ni vet hur mkt jag uppskattar er, önskar att jag sagt det oftare, men ni och min famlij är det finaste jag har! Skulle verkligen göra allt för er!


Kommentarer
Postat av: julia

jag förstår verkligen inte heller hur nära jag har kommit er och speciellt dig under denna korta tiden, kan verkligen säga att ni är mina bästa vänner! hoppas detta året kommer bli sjukt mycket bättre än detta och hoppas jag får vara del av det också :$ du är en underbart fin vän, och är riktigt glad att vi träffa varandra! i love you <3

2011-08-11 @ 23:44:04
URL: http://busjulijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0