städning på g

hemma och har ätit och sånt, så ska börja städa rummet till helgen nu, är ju fullfart då, fyller ju år på fredag och ska firas då och även lördag! så nu blir det väldig snabb städning sen måste jag även hinna hämta min cykel innan kvällen kommer! imorgon blir det jobb, sen får jag hjälpa mamma att handla till helgen och även fullfölja städningen som jag gissar på att jag nt blir klar med idag ;)  nej, nu måste jag sätta fart!


blir en vääääääääääääääldigt snygg bild på mig & mailn sen skolavslutningen ! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kunde inte hittat en fulare bild snäckis ;) ? <3

2011-08-10 @ 23:27:47
Postat av: josefine p

tyckte denna hade sin charm ;)

2011-08-11 @ 20:22:41
URL: http://vejbyblondinen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja vrål snygg va den ;) ! Haha <3 btw grattis på födelsedagen josselin :D ! <3 hoppas du får en underbar dag för det är du verkligen värd <3

2011-08-12 @ 09:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0